Podnikateľské poradenstvo

Poradenstvo v oblasti ochrany pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti

VP Managment, s.r.o.  vrámci svojej činnosti zabezpečuje realizáciu systému ochrany pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti, vypracovanie Programu vlastnej činnosti zameranej proti legalizácii príjmov z trestnej činnosti a financovaniu terorizmu a odborného vyškolenia zamestnancov povinných osôb.
Hlavným predpokladom zabezpečenia realizácie systému ochrany pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti organizáciou je kvalitne spracovaná dokumentácia:
a) Program vlastnej činnosti zameranej proti legalizácii príjmov z trestnej činnosti a financovaniu terorizmu,
b) odborné vyškolenie a periodické preškolenie odborných zamestnancov - povinných osôb, ktorí vo vašej spoločnosti prichádzajú do styku s neobvyklými obchodnými operáciami.
Využitím nášho poradenstva a zavedením predpísanej dokumentácie Programu vlastnej činnosti zameranej proti legalizácii príjmov z trestnej činnosti a financovaniu terorizmu  povinnej osoby do činnosti Vašej spoločnosti, dáte svojim partnerom i klientom na vedomie, že aj v tejto na pohľad banálnej oblasti sa riadite platnými legislatívnymi normami SR.


Poradenstvo v problematike  priemyselnej bezpečnosti

Nezískanie potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti je špecifickým druhom „podnikateľského rizika“. Ak firma takúto pečiatku spoľahlivosti nedostane, nemá šancu realizovať tie projekty verejného sektora, pri ktorých ako dodávateľ prichádza do styku s utajovanými skutočnosťami, prípadne sa zúčastňuje na ich vytváraní. A to ani v prípade, že takýto kontrakt získa a podpíše zmluvu.

VP Managment, s.r.o. poskytuje poradenskú a konzultačnú činnosť v problematike procesu sústreďovania a spracovania potrebnej dokumentácie, predchádzajúcej samotnému podaniu žiadosti na Národný bezpečnostný úrad v oblastiach:

personálnej bezpečnosti:
- Poradenstvo pri sústreďovaní dokumentov a spracovaní osobného a bezpečnostného dotazníka na požadovaný stupeň utajenia
- Spracovanie smernice pre personálnu previerku
- Spracovanie žiadostí, vyhodnotení a sústredenie potrebných písomností

fyzickej a objektovej bezpečnosti:
- Návrh a posúdenie chráneného priestoru
- Vypracovanie dokumentácie fyzickej a objektovej bezpečnosti
- Vypracovanie smerníc pre jednotlivé oblasti fyzickej a objektovej bezpečnosti

administratívnej bezpečnosti:
- Spracovanie písomností (knihy, protokoly a administratívne pomôcky) vyžadovaných vyhláškou o administratívnej bezpečnosti
- Spracovanie smernice pre manipuláciu s utajovanými skutočnosťami

                                                                                                                 

Poradenstvo pri ochrane utajovaných skutočností

VP Managment, s.r.o.  poskytuje komplexnú službu pre podnikateľov, ktorí v súlade so zákonom č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností v znení neskorších predpisov, potrebujú získať potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti na príslušný stupeň utajenia, ak predpokladajú poskytovať služby orgánom štátnej správy, vrámci ktorej im budú postupované utajované skutočnosti. Analýzou prostredia podnikateľov v ktorom sa bude spracuvávať, ukladať a manipulovať s utajovanými skutočnosťami, vrátane optimalizácie bezpečnostného systému na ochranu utajovaných skutočností a návrhu riešenia v oblastiach bezpečnosti. VP Managment, s.r.o. zabezpečí vytvorenie podmienok na personálnu bezpečnosť, informačnú bezpečnosť, administratívnu bezpečnosť, šifrovú ochranu informácií, fyzickú a objektovú bezpečnosť, bezpečnosť technických prostriedkov a priemyselnú bezpečnosť.


Poradenstvo pri ochrane osobných a firemných údajov

Každá spoločnosť sa snaží chrániť informácie a osobné údaje, ktoré považuje za neverejné, ak nie sú bežne verejne známe a ktoré by mohli obsahovať obchodné tajomstvo, bankové tajomstvo, firemné materiály, ktoré by mohli ovplyvniť' účtovné doklady, projektovú dokumentáciu, vzory, pracovné postupy, receptúry, know-how, logistické procesy súvisiace s výrobnou činnosťou, údaje o klientoch, elektronické peniaze, počítačové programy, finančné informácie, účtovné údaje, marketingové informácie, elektronické informácie, osobné údaje a pod.. Takéto informácie musia byt' chránené, ale zároveň aj monitorované, aby sa zabránilo ich neoprávneným únikom.
Právnické a fyzické osoby, ktoré prevádzkujú databázy s osobnými údajmi svojich zamestnancov alebo členov, musia mať vypracovaný „Bezpečnostný projekt ochrany osobných údajov“ (Bezpečnostnú smernicu), v ktorom sa popisuje spôsob ochrany osobných údajov pred zneužitím. Prikazuje im to v §-e 15 ods. 1, 2 písm. b) zákon č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch, v znení zákona č.90/2005 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č.428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o ochrane osobných údajov).
Hlavným predpokladom zabezpečenia ochrany osobných údajov organizáciou je kvalitne spracovaná dokumentácia Bezpečnostného projektu ochrany osobných údajov, ktorá musí byť v súlade so všeobecne platnými normami SR a EÚ.

V praxi je vo všeobecnosti potrebné riešiť kompromis medzi dostupnosťou údajov a dát pre oprávnených užívateľov a reštrikciami zabraňujúcimi neoprávnenému nakladaniu s citlivými informáciami. Najväčšiu hrozbu paradoxne predstavujú vlastní zamestnanci organizácie, ktorí často neúmyselne, prípadne z nedbanlivosti, ale v mnohých prípadoch (napr. zamestnanec, ktorý chce alebo musí organizáciu opustiť) zámerne vynášajú citlivé informácie a údaje interného charakteru mimo organizáciu, kde hrozí ich zneužitie. Zamestnanci organizácie preto musia ešte pred prijatím do zamestnania presne vedieť, aké údaje môžu používať, ako s nimi pracovať a čo ich čaká, ak pracovnú zmluvu a bezpečnostné štandardy organizácie porušia. Z tohto dôvodu je správny výber vhodných technických, personálnych, organizačných, technických a technologických riešení garantom úspešného aplikovania ochrany chránených údajov v rámci riadenia vnútornej a informačnej bezpečnosti.


Poradenstvo pri tvorbe a hodnotení podnikateľských plánov

Ponúkame vám spracovanie celistvého pohľadu na predmet podnikania. Podnikateľský plán zahŕňa zmapovanie konkurenčného prostredia, vypracovanie marketingovej stratégie, prognózy tržieb, analýzu rizík, identifikáciu klientov, resp. používateľov služby.
Posúdenie inovatívnosti myšlienky finančnej časti podnikateľského plánu z pohľadu uskutočniteľnosti a reálnosti nákladov, zmapovanie konkurencie, navrhnutie riešení. Posúdime inovatívnosť Vášho projektu na základe stanovených kritérií a uskutočniteľnosť zámeru.


Poradenstvo v oblasti finančných služieb

Poradíme vám, aké sú možnosti získania finančných prostriedkov na účely podnikania, za akých podmienok je ich možné získať, akú najoptimálnešiu alternatívu zvoliť vzhľadom na predmet a perspektívu podnikania. Je možné navrhnúť daňovú optimalizáciu na mieru. Pretože nie sme špecializovaní právni poradcovia, neposkytujeme priame, právne a účtovné poradenstvo. Potencionálny klient, hľadajúci optimalizáciu nákladov, by mal svoje požiadavky prekonzultovať so svojím daňovým poradcom. Naše služby sú korektné pričom starostlivo dbáme na striktné dodržiavanie diskrétnosti o všetkých zverených informáciách o klientovi.


Poradenstvo pri identifikácii a hodnotení rizík

VP Managment, s.r.o. poskytuje poradenstvo pri riadení rizík podnikov, ktoré čelia finančným rizikám, typickému riziku pohybu trhových cien komodít, výmenných kurzov rôznych mien a pohybu úrokových sadzieb.


Poradenstvo a posudzovanie možností získania finančnej pomoci z fondov EU a štátneho rozpočtu

Informácie o Eurofondoch nájdete v novinách, televízii, rozhlase. Ako tieto prostriedky získať? Ako správne postupovať, ako splniť podmienky na získanie? Na čo všetko možno tieto peniaze použiť? Aká je potencionálna úspešnosť vášho projektu pre získanie financovania z týchto fondov? Aká je doba nutná na vybavenie týchto fondov? Dá sa realizácia projektu urýchliť ? S VP Managment, s.r.o. nájdete riešenie pri:
-posudzovaní možností získania finančnej pomoci z fondov EÚ, štátneho rozpočtu a iných fondov,
-posudzovaní oprávnenosti žiadateľov získať finančnú pomoc z fondov EÚ a iných dostupných fondov,
-príprave projektov a žiadostí o nenávratnú finančnú pomoc,
-komunikácii s relevantnými verejnými inštitúciami.

Manažérske poradenstvo

  • Manažérske poradenstvo v oblasti stratégie
  • Manažérske poradenstvo v oblasti inovácií
  • Organizačné a personálne poradenstvo
  • Manažérske štúdie a analýzy
  • Manažérske poradenstvo v oblasti krízového manažmentu

Viac »

Podnikateľské poradenstvo

  • Poradenstvo v oblasti ochrany pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti
  • Poradenstvo v problematike priemyselnej bezpečnosti
  • Poradenstvo v oblasti finančných služieb
  • Poradenstvo pri ochrane osobných a firemných údajov
  • Poradenstvo pri ochrane utajovaných skutočností
  • Poradenstvo pri tvorbe a hodnotení podnikateľských plánov
  • Poradenstvo pri identifikácií a hodnotení rizík
  • Poradenstvo a posudzovanie možností získania finančnej pomoci z fondov EU a štátneho rozpočtu

Viac »

Kontakt

Meno: VP Managment, s.r.o.

Číslo: +421 911 812 750

Email: rchorvat@vpmanagment.sk